هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل امیر مشهد

هتل 3 ستاره امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی واقع شده است . این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 خود می باشد.

-امیر-مشهد1.jpg

امکانات هتل امیر مشهد :

از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-امیر-مشهد2.jpg


هتل سیمرغ مشهد 

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد.

-سیمرغ-مشهد1.jpg

امکانات هتل سیمرغ مشهد :

ساختمان هتل سیمرغ مشهد  دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. این هتل دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران تور مشهد نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سیمرغ-مشهد2.jpg

-سیمرغ-مشهد3.jpg

 


هتل دیپلمات مشهد

هتل سه ستاره دیپلمات مشهد که در نزدیکی میدان راه آهن قرار دارد یکی از هتل های نو ساز مشهد مقدس می باشد این هتل که در سال ۹۱ افتتاح شده است آماده پذیرایی از شما که قصد سفر و رزرو هتل در مشهد دارید می باشد این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-دیپلمات-مشهد-2.jpg

هتل دیپلمات مشهد که ساختمانی ده طبقه می باشد و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت می باشد ,اتاق های یک خوابه,دو خوابه و اتاق های خانوادگی بسیار مرتب و شیک دارد که امکانات رفاهی خوب و مناسب ماننده مبلمانی شیک و چشم اندازی فوق العاده از حرم مطهر دارد که بسیار خاطره انگیز می باشد.

-دیپلمات4.jpg

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

رستوران هتل دیپلمات مشهد واقع در طبقه همکف که فضای مناسب و ظرفیت ۱۰۰ نفره برای پذیرایی دارد ,طمع بی نظیر غذا های رستوران هتل دیپلمات هم مثال زدنی می باشد .در این هتل سه ستاره مشهد کافی شاپ هم وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را دارد و در لابی هتل قرار گرفته است و شما مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانید بعد از زیارت و برگشتن از حرم نگران تهیه غذا نباشید ,زیرا در هتل همه امکانات فراهم شده است.امکانات دیگر هتل که برای شما بازگو می کنیم,اینترنت در اتاق,اینترنت در لابی ( ۵۰ مگابایت اول رایگان )و هم چنین استخر ، جکوزی ، حمام ترکی،(رایگان می باشد)اتاق ماساژ هم در این هتل فعال می باشد که سرگرمی مناسبی برای شما می باشد ,سرویس گشت درون شهری و پارکینگ اختصاصی  هم برای رفاه مهمانان هتل در نظر گرفته اند.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-دیپلمات3.jpg

-دیپلمات5.jpg

-دیپلمات2.jpg

-دیپلمات7.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: